AKORDY - HRA DOPROVODŮ
Jakoby se vůbec nepočítalo s tím, že se někdo bude chtít doprovázet akordy ke zpěvu. To, co bývá označováno jako doprovod je velmi často melodie - byť "opředena" akordy. Tomu, co je v pop hudbě tak zcela samozřejmé - tedy že ke zpěvu se už nehraje melodie (působilo by to rušivě), se nevěnuje pozornost.
Akordy se pouze suše uvedou v základních tvarech nebo v obratech, ale jejich praktické používání - jak je spojovat - zůstává nedotčeno. Akordy často neobsahují všechny své tóny - někdy se vynechá kvinta, kvarta, tercie - existuje množství kombinací a proto je potřeba této oblasti věnovat velkou pozornost - jinak se můžeme smířit s tím, že žák bude hrát vše schematicky, podle šablony - tak, jak byl učen. Je dost pravděpodobné, že stejně jako kytaristé absolvující Zuš nedokáží použít akordy při doprovodu ke zpěvu (případně harmonizovat píseň), nedokáží to ani klavíristé.